Zonvak Magazine en Z&R Online schrijven over overname Schlappi

De overname van Schlappi Markiezen door Charlotte en Dennis Schoormans is niet onopgemerkt gebleven in de zonweringbranche. Zowel Zonvak Magazine als Z&R Online spraken met de oude én nieuwe eigenaars over hun visie, de overname en de kwaliteit van Schlappi Markiezen.

Z&R Online

“Kiezen voor Schlappi is kiezen voor kwaliteit en toegevoegde waarde”

Schlappi Markiezen is een begrip in de Nederlandse zonweringbranche. Een naam die kwaliteit uitstraalt. Voor die status hebben Ans en Peter Schlappi de afgelopen dertig jaar hard gewerkt. Naam maken was overigens geen doel op zich. Dat gebeurde gewoon, omdat kwaliteit leveren en service bieden wel een doel was. Per 2 januari hebben Dennis en Charlotte Schoormans het stokje overgenomen. Zij willen op dezelfde voet voortgaan en in de toekomst hun eigen accenten zetten.

Lees hier het hele artikel van Z&R Online

Zonvak Magazine

 

Nieuwe eigenaar, zelfde identiteit en kwaliteit

In november ontvingen de relaties van Peter en Ans Schlappi het bericht dat zij hun bedrijf, Schlappi Markiezen, gingen overdragen aan voormalig Ambiancedirecteur Dennis Schoormans. Op 2 januari van dit jaar werd de overname van Schlappi door Dennis en zijn vrouw Charlotte een feit. Zonvak sprak over verleden, heden en toekomst met de twee iconen uit de zonweringsmarkt en hun opvolger.

Lees hier het hele artikel van Zonvak Magazine