Nieuwe website voor Schlappi Markiezen

Onze nieuwe website is live! Deze website past binnen het doel van nieuwe eigenaars van Schlappi: een sterkere communicatiestrategie. Dennis en Charlotte Schoormans, die de toonaangevende markiezenproducent begin 2018 overnamen van oprichters Ans en Peter Schlappi, willen de kwaliteit nog beter gaan benadrukken.

Kwaliteit en afwerkingsniveau

Dennis vertelt over zijn doelen met Schlappi: “De kernwaardes, de hoogwaardige eenduidige altijd op niveau zijnde kwaliteit en afwerkingsniveau, maken dat er wordt gesproken over ‘de Schlappi markies’. Dat willen we duidelijk communiceren.”

Communicatiestrategie

“De Schlappi markies is duurder dan een andere markies, maar dat is ook aantoonbaar. Altijd vijf slagen, de volant altijd netjes in het patroon. Garen in bijpassende kleur gebruiken en ga zo maar door. Die handvatten, de USP’s van Schlappi, willen wij sterker onder de aandacht brengen bij de dealers. Met onder meer een goede, heldere brochure en een nieuwe website. Die communicatiestrategie is iets waar wij op in zullen zetten”, aldus Dennis.

Nieuwe huisstijl

Op deze website ziet u meteen de nieuwe huisstijl van Schlappi, net als het vernieuwde logo. Deze vernieuwingen zullen ook doorgevoerd worden in de brochure. De uitmuntende kwaliteit van Schlappi blijft behouden, maar wordt nog beter onder de aandacht gebracht bij dealers.